Ledighet

Långfredag


Igår hade jag en sån himla bra dag. Åt frukost och solade i Vasaparken med Sofia och promenixade och solade i Tegnerlunden med Berra. Hade picknick med dekoren på eftermiddagen och sedan föreställning med Jubelspexet på kvällen. För att sedan avsluta på Gröne Jägaren. Kunde inte bli så mycket bättre. Jag brukar inte klara av så fullpackade dagar men det var tydligen vad jag behövde. Det är under sådanna dagar man bara behöver tänka på nuet och inget annat. Annat är det nu när jag hamnat i Jämtland. Då har man tid att tänka på a l l t. Det bästa idag var att gå längs stranden och prata i telefon med Linnéa. Och att jag fick träffa mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0