Antikmässan

18/2

Det blev antikmässa i och också! En hel skoldag har jag missat och jag orkar inte bry mig ett dugg. Och brortsett från att jag fått se massa vackra och jättegamla föremål och massa underbara ta-mig-till-60-talet-saker så upptäckte jag att de med utställarkort även kan smyga in på syfestivalen i mässhallen bredvid. Så nu har jag ju inte alls lust att sy sticka virka göra egna smycken och allmänt bara pyssla. Men en jacka ska jag sy. En sån jag provade på antikmässan men som var några storlekar för stor. Behöver bara lite tid över.











Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi sydde idag med SKOJ och det var så roligt att när jag kom hem satte jag mig ner och fortsatte sy. Jag sydde klart min kör och gjorde en massa saker och det var SÅ underbart. Du måste berätta mer om denna jacka... Vi kanske får åka och handla tyg i sumpan för jag vill jättegärna sy en liten gullig vårklänning som passar till leggings :)

2011-02-20 @ 00:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0